Kızlar benim eşimde korona oldu eşimin testi çıktıktan 3 gün sonra banada test yapıldı ama negatif cıktı 5 gündür o kadar kötü hastayım ki ben hayatımda böle hastalanmadım ateşten (38.5 derece) sürekli üşüyorum yataktan kalkamıyorum her yerim öle böle agrıyor testin sonucu daha çıkmadı bugün aile hekimi üşütmüş olabilirsin diyor parol içince ateşin biraz düşüyorsa bu korona değildir dedi bugün 5 günüm ateşim şükür 37.5 larda ama ilk baştan beri sürekli bi mide bulantısı var sizce de üşütmüş olabilirmiyim