Yelizisz HamzaTugra canım ben çok kötü günleri pozitif olduğunu bilmeden önce atlattım ve hep emziriyprdum iki gündür ilaç kullanıyorum ve gayet iyiyim gün geçtikçe daha da iyi hissediyorum kendimi
HamzaTugra berkana aynen kuzum bol bol emzir anne sutundeki antikorlar koruyo bebegi emzirmekle gecmiyo bebege bisey
Armonika HamzaTugra akciğer tomografisinde çıktı canım doktor söyledi. Belirtiler başladı ben ne de olsa ilaç kullanamayacağım diye boşuna gitmek istemedim. Evde kendimi izole ettim. Sonra gitmeye karar verdim doktor da emziren anneler de kullanabiliyor dedi 😶 ben de kullandım inş bişey olmaz
HamzaTugra Ada_Deniz Rabbim cemi cumlemizin yar ve yardimcisi olsun geliyo bi sekilde biyerden iste buluyo cozemedik nerden ne sekilde bulasti hepimizi korusun Allah
2balbiranne HamzaTugra bizde eve hapis şekildeyiz ama çevrem çok duyarsız brde ne kadar korunsakta market asansör tarzı yerler ortak diye mecburi kapacaz Allah hayırlısıyla çabucak atlatmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
K1996 2balbiranne canım bebeklerde olırsa nasıl anlaşılır burda bunun için post actım ama kimse oralı olmadı
AseldefneninAnnesi HamzaTugra inanılmaz bir sırt agrısı çektim ben de evde ilaçsız geçirdim sıcak suya sık sık bal ve sirke, zencefil, tarçın yaptım kendime eşime öksürük oldu çünkü bu şekilde atladı ateş de vardı bende ama sırt agırıs çoktu benim
HamzaTugra AseldefneninAnnesi negatifi gordun mu kuzum test verdinmi yeniden yoksa belirtiler gecince atlatmis mi oluyoruz
AseldefneninAnnesi HamzaTugra ben vermedim bizim aslında ailecek olduk testi yaptıran da kardeşim bizim de aynı ve karantinaydık hep birlikte olduk test negatif diye oda yaptırmadı iyileşince geçti diye düşündük 15 gün falan çıkmadık işte herkes farklı belirtiler gösterdi ama çok agır olan yoktu aramızda çok şükür
AseldefneninAnnesi HamzaTugra benim için en fazla belirti sırt agrısıydı mesela eşim benden daha çok öksürdü ateş de 37 falandı yükselmedi hiç birimizde kardeşlerimde de
AseldefneninAnnesi HamzaTugra genelde evde tedavi görüyorsunuz şu an da çevremiz de olanlar da aynı şekilde yogun olmadıkça evdeyiz sizin de bir sıkıntı olmadıkça evde geçirirsiniz inşallah düzenli beslenin sarımsak ve sogan yemeye de özen gösterdk biz
Elif3753 AseldefneninAnnesi sirt agrisi canim boyle batma seklinde miydi benim de sirtimda oluyor arada gogsumde
Snm26 AseldefneninAnnesi sırtınızda tek belli bir nokta mı agrıyor sırtınızın geneli mi .sanırım ben de oldum
Eda0606 HamzaTugra merhabalar geçmiş olsun annem kardeşim ve ben yeni geçirdik tuzlu su yaptım burnuma serum fizyolojik sırıngayla koku ve tat kaybım 5 gün sonra yerine geldi tavuk çorbası içtim aynı sekilde kızımda oldu 1 bucuk yasında sirke içtim turşu yedim ve benim hemen geçti annemlerde geçirdi ama onlarda hala koku ve tat kaybı devam ediyor ayrı evler de izole olduk onlar bunlara dikkat etmediler bende sana tavsiye ederim tuzlu su sirke limon çorba bol boö dinlen kuzum
zehraaaa123 Eda0606 sirke marketten aldiginiz herhangi bir sirke mi ? yani ev yapimi mi olmali merak ediyorum.
Yelizisz HamzaTugra canım bol bol su yoğurt meyve limon tüket iyileşirsin inşallah sende bir an önce zor bir süreç çünkü bende yaşadım halen de karantinadayım ama benim ki negatife dönmüştür şimdi
Yelizisz HamzaTugra tüm belirtiler geçecek en som koku ve tat duyunuz yerine gelecek sadece koku ve tat zaman alabilir diğerleri iki üç güne geçer
BOLAHENK ENA benim ki burun akıntısıyla başladı pozitifim 1 hafta oldu hala burnum akıyor hapşırıyorum
Moms33 BOLAHENK nasıl bi akıntıydı yani yoğun mu bildiğin grip gibi akıyor mu. Ben şuan temslı olarak karantinadayım. Hani böyle ağlarsın da burnun akıyo gibi olur Yaa öyleyim. Çok korkuyorum