HamzaTugra bende ilacsiz basladim gicik tarzinda oksuruk tuttu 112 yi aradim ama ölcek gbi olmadigin surece gelmiyolarda telefon numarasi gonderiyolar ama onlarda cok kotu olursaniz dedi.sonra tesaduf ilce saglik mudurlugunden aradilar ona soyledim ilac getirdi eve ama cok hafifti oksuruk tat koku 5. Gün geldi yavas yavas.snrda gecti cok sukur insallah.test banada gerek yok dediler
Sanirim su an yenu vakalar hep 21 22 25 gun bama 14 gun dediler temaslilarda 14 gun
Neden bu kdr hafif atlatiyorum diye bile sorguladim grip olunca bile daha kotu oluyodum