Ebru52 allah rızası için bana da bi yorum yapın. 4 gundur bebegimin düşmeyen yuksek atesi vardı. Kendim düşürürm diye bekledim once ikinci gün doktorumuza gittm kannda enfeksiyon var dedi ama cok az 0.21
Neyse eve geldik ates durucusunu antibiyotigini kullandm iki gündür düştü şükür. Simdi istahsizlil huzursuzluk devam ediyor bu gece de öksürük basladi ara ara. Bende ise halsizlik karin agrisi ilk 3 gun ishal vardı. Covid olabilirmiyiz kimseyle temasimiz yoktu taki bize semineri zorunlu tutana kadar. Esim dış goreve gtmsti gelnce de temas etmedm ama o bebegimize bakti ben yorgunken. Suan onda birsey yok ama biz böyleyiz sizce olabilir mi