Hem Prima hem Jenny&Willy yenidoğan aldım, doğduğundan beri dönüşümlü bağlıyorum. Hastanede Canbebe bağlamışlar dokusu sert geldi beğenmedim. Prima bacaklarında lastik izi yapıyor ama sızdırma pişik yapmadı. Jenny&Willy kalıbı daha rahat geldi sanırım pişik yapmadı onunla devam edeceğim. Uygun fiyatlı olduğu için de sık sık değiştirmekten çekinmiyorum.