Misssimsek Ozget çok şükür olmuyor pisik kremini düzenli sürüyorum. Bizde 6 yıl bekledik. Seni çok iyi anlıyorum 🤗
Cihangiriinannesii Smyye30 A101 Soffio kullanıyorum çok memnunum 😊 Bundan önce de canbebe, bebeland, evy baby ve sleepy kullandım evy baby hariç hepsinden memnun kaldım benim bebenin poposu bez seçmiyor herhal 😂
Ozget katree bana hastane yeni dogan bakim seti verdi icinde evy baby vardi hic begenmedim hemen kızardı vucudu. Her bez her bebege yaramıyor maalesef. 😥
Cicianneee Smyye30 sleppy ve prima kullanıyorum burada ikisi indirime çok giriyor hangisi indirme girerse onu alıyorum ama ikisindede çok memnun kaldım hiç pişik vs olmadı
Misssimsek gknrylmaz bizede 1 paket hesiye gelmisdi bim in bezi gerçekten yumuşacık. Bugün başladım kullanmaya inşallah bizede pisik yapmaz
Ozget Feyza_d acıkınca zaten mumkun değil uyumuyolar elimden geldiğince 2.5 saati gecirmiyirum bazen gece uykusu 3 saat oldugu oluyor. Cok zor uyaniyor az emip uyuyo. Ama ben dayanamayip sagdigim sutten de veriyorum. Sanki ac kalacak gibi. Halbuki ac olsa kiyameti koparir
Ozget Feyza_d tabi her aksam biberonla sagilmis sut vermiyorum. Nadiren oluyor bu durum gunduz pek uyumamissa gece agir oliyir uykusu
Mehmetaslan Smyye30 ilk 1, 5 ay sleepy kullandım sızdıema çok yaptı prüma aktif bebeğe geçtik sıkıntı yok 7. Aylığız şuan prima ile bitiririz gibi görünüyor 😉
masalcianne Smyye30 sleppy prima canbebe 😂 hangisi denk gelirse bu üçlüden alıyorum fiyatları yakın zaten
Auaegul4845 Smyye30 ilk slepy kullandım memnundum sonra markette kalmadığı için molfix aldım ama kuru tutmadı ve sırtında çiş vardı sızdırma yaptı daha sonra evy baby aldım tam bir rezaletti oda sızdırdı şimdi tekrardan sleppy kullanıyorum 👍
Tbmtnrmk Smyye30 ebebek mağazasının kendi ürünü olan baby me bebek bezinin aleoveralısını kullanıyorum. Hem çok uygun hem de çok rahat. Hiç ondan şaşmadım.