Migrostan alıyorum minies gayet iyi ama normalde molfix kullanıyorum bitincw yakından almakmak için migrosa gidiyorum oda gayet iyi tavsiye ediyorum sadece lastik izinden btrlü kurtulamadım 2 aylık bebeğim 2 numara kullanıyorum hangi bez olursa olshn hep iz oluyo okdrda sıkmıyorum halbuki