Drkgrss 40dan sonra uykusu biraz düzene girer ama sonuçta 9 ay karnındaydı canım dünyaya hemen adapte olmalarını bekleyemeyiz bebişlerin zaten ilk bir ay anne karnındaki kadar olmasa da dünyada yaşayacağı bütün hayatı boyunca en hızlı büyüdüğü dönem oluyor büyümek sancılı bişey Bi de şu an gece gündüz ayrımı yok zamanla oturur tam düzene girmesi 3 ayı buluyormuş bizimkiler öyle dedi ama 40tan sonra rahatlarsın biraz daha… Gazı için sen anason iç canım hem uykusu hem gazı için iyi ya da kimyon gazına iyi gelir