Hannur He de geç benim oğlum sarıldıktan 4 gün yattı sütüm kanlı geliyordu tiksindi sütümden doktor mama önerdi ben mama vermem diye tutturdum o da tiksinince yemedi aç kaldı sarılık oldu görümcemle eşim doktora götürdüler her bebeğin emme refleksi vardır ve elini yanağına götürdüğünde emmek ister bu çok normal sol göğsümdeki süt kanlı değildi hastaneye göndermeden önce emzirdim güya doktor elini koymuş bakmış aç bu çocuk çok aç demiş görümcem geldi bana bunu söylüyor daha yeni doğum yapmışım bebeğim 1 günlük daha ben o halimle yatırdılar oğlumu sarılığı yüksek çıktı dedim siz görürsünüz sürümü sağa sağa temizledim o yaralarla Bi de pompa kullandım ağlıyordum artık acıdan ama pes etmedim hiç dedim bunu yanlarına bırakmam bu ayın sonunda bu çocuğa ben en az bir kilo aldırıcam görecekler dedim oğlum hastaneden geldi emziriyorum görümcem benim sütüm taşardı ped yetmezdi bazı kadınların niye sütü yok ya dedi var abla sütüm dedim sıktım fışkırdı hıı evet maşallah varmış dedi annem o 4 gün boyunca sürekli soğanlı bulgur yaptı bana iri bulgur yaptı sürekli Bi şeyler yedim çabuk iyileşmek için bol bol pekmez içtim 9.günümde hastaneye gittim doktor bana sen nasıl lohusasın dedi hiç 9 gün önce doğum yapmış gibi değilsin dedi dikiş yok mu dedi var ama az dedim maşallah çok güzel toparlamışsın dedi eve geldim görümcem duyacağı şekilde bangır bangır söyledim kaynanama söylemiş e normal doğum yaptı demiş dedim bişey derdim de neyse herşeye Bi kulp bulur onlar canım sen kimseyi memnun edemezsin etmekle de uğraşma zaten sen memnun ol kendinden sana yeter geri kalanı hikaye