yenidoganhemsiresi ay evet o da çok iyi , bende sürekli ağlıyordum süreklii bu aralar daha iyiyim ama şimdide yalnız kalmaktan korkuyorum , annem yanımdaydı babama corona teşhis konunca gitmek zorunda kaldı , şimdi kaynanam kalıyor ama o olmazsa yapamicakmışım gibi geliyor 😢