Drkgrss Kızlar 25 günlük bebeğim var geceleri saat başı kalkıyo aşırı gazlı bir bebek zaten , 40ından sonra düzene girer diyolar doğru mu? Bebekler 40ından sonra değişirmiş yani , yoksa beni mi ümitlendiriyolar
Sema10 Drkgrss canım maalesef dahada uyumuyor uyanmasın diye parmak ucuyla yürüyorum evin içinde 4 aylık benimki çok gazlıysa kimyon çayı içir kendin de iç
Deletedmom16 Sema10 of bebeğim 2 aylık olucak hiçmi uyumaz gözünü kırpmıyo gündüzleri hiç bir işimi yapamaz oldum😳
Anaogul Vallahi ben inanmıyodum ama değişti sadece emmek için uyanıyo 2 saatte bir gün içinde 1 kez gaz ilacı veriyorum
nursenaydn07 Asel_k_11 Sab simplexi öneririm benim oğlumda aşırı gazlıydı denemediğim gaz ilacı kalmamıştı sab simplexi kullanmaya başladığımdan beri rahatlamıstı büyük insanlar gibi gaz çıkarıyordu çok şükür şimdi 4 aylığı kullanmama gerek kalmıyor kendi çıkarabiliyor Kırk muhabbetine gelincede gerçekten 40 dan bir iki gün sonra düzene girmişti oğlum kolik bir bebekti şimdi çok şükür iyi sadece 4 ay atağı yaşıyoruz biz
selvakocak Drkgrss yorumlara bakınca şaşırdım benim oğlum da sürekli uyanık ağlar huzursuz idi bir ay 40 günden hatta 2 aylık olduktan sonra düzene girmeye başladı bebekten bebeğe değişiyor sanırım
Sema10 Asel_k_11 ben 20 günlükken vermeye başladım iki çay kaşığı doktorumuza danışarak tabi hatta kendisi önerdi bende bir bardak muhakkak içerdim gazını alıyor en azından benimki rahatlardı 1 ay sonra yavaş yavaş kestim ilaçlardan çok onun faydasını gördüm iki çay kaşığı kimyon kaynar bir dal suya bir taşım kaynayacak sonra süzüp isteğe bağlı şeker ılıtıp sen ve bebeğin içeceksiniz günde bir kaç defa deneyebilirsiniz çok rahatsızsa
Sema10 Deletedmom16 Haklısın gerçekten çok zor yemek yapamaz oluyorsun şimdi benimkisinde diş etleri kaşınıyor daha da huzursuz Allah annelerin yardımcısı olsun iş yapmak için kanguru aldım
Deryadgm Deletedmom16 benimki de aynı memede uyuyor yatırınca uyanıp ağlıyor kıçım koltuğa yapıştı. Hiç bi iş yapamıyorum zar zor kahvaltı ediyorum yapabilirsem akşam için yemek oda nadiren. İnşaAllah düzene girerler 40 dan sonra
Ssultannn Drkgrss değişiyor canım merak etme 5 aylık olcak kızım ilk aylara göre dağlar kadar fark var
Duygusm Drkgrss Benim kızım 40’ından sonra gece gündüz ayrımını yapıp gece daha uzun uyumaya başlamıştı.
Deletedmom329 40indan sonra cooook duzeldi. Gazli ve huysuzdu. Uyumazdi. Simdi cok iyi. Damladan mi bilmiyrm ama duzeldi. İnanmazdim ama oldu
Kbradmrdg Drkgrss maalesef değişmiyor hatta o hallerine şükret bile oğlum 13 aylık oldu nasıl başladıysa öyle devam ediyor 😆🤨
Drkgrss O zaman bebekten bebeğe değişir diyip kendimi değilmesine inandırıyorum😂 Allahım gaz problemi olmasa başka dertleri olmicak zaten 😢 denemediğim şey kalmadı ama malesef gazlı
yenidoganhemsiresi Drkgrss sem daha iyi hissedeceksin alışacaksın bebeğine vucudundaki hormonlar azalınca. Bebek yönünden ümitlenme. Ama daha iyi hissedeceğine inanabilirsin. Benim bebeğimde öyle sürekli ağlardım. 35 günden sonra yavas yavas krizi yönetebilmeyi öğrendim bebeğimin huyunu öğrendim ne yapabileceğimi daha iyiyim artık şikayet etmiyorum.
Drkgrss yenidoganhemsiresi ay evet o da çok iyi , bende sürekli ağlıyordum süreklii bu aralar daha iyiyim ama şimdide yalnız kalmaktan korkuyorum , annem yanımdaydı babama corona teşhis konunca gitmek zorunda kaldı , şimdi kaynanam kalıyor ama o olmazsa yapamicakmışım gibi geliyor 😢