iki_prens_annesi_ dahabdğn araştırmıştım merak etmiştim bi arkadaşımın bebeğide yeşil kaka yapıyor bizimde olursa diye araştırdım ve fazla aldığı sütten dolayı bagorsakta işlenmeden dışarı atılmasından olurmuş tabi bu kötü bişey değil bence yani sonuçta anne sütü alıyor çocuk yinede içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuza sorun