iki_prens_annesi_ 2 3 seferdir oglum kakasini yemyesil yapiyo pesine gelen kahverengi oluyo ama ilk yaptigi yeşil oluyo kafama takildi bilgisi olan varmi
Snmtt iki_prens_annesi_ yağlı sütü yeterince alamadığında yeşil kaka yapıyolar.bir de bazı yiyeceklerden olur dedi doktorumuz
Si_se_ta_be iki_prens_annesi_ Kulağı ağrıyor olabilir yada d vitamini kullanıyorsanız o da yapar. Uykusu fln naısl ağlıyor mu sürekli.
iki_prens_annesi_ Snmtt henuz ek gidaya geçmedik ama alerjik bi bebek diyet yapiyorum aceba etkisi olabilirmi onun
Snmtt iki_prens_annesi_ yok ek gıdadan değil de emziriyorsanız sulu süt önce yağlı süt sonra geliyorya biraz daha uzun emzirince bi göğsü geçiyor bizim. Alerji olayını hiç bilmiyorum
Melindaninannesi iki_prens_annesi_ benim kızım da sarı bazen yeşil kaka yapıyor . Doktora sordugumda tamamen yediklerimden olduğunu söyledi
iki_prens_annesi_ Mirage91 mama almiyo sadece anne sutu ama boyle koyu bi yesil asker yesili gibi mi desem koyu yani
Misterious Demir ilacı annenin yeşil yapraklı şeyler tüketmesi gibi bı sürü ama kötü olmayan sebebi var ben de çok çektim yesil kakadan kaka mukuslu ya da beyaz veya kanlı değilse korkulacak bir şey değil normalmis
iki_prens_annesi_ Misterious kanli veya beyaz degil fakat mukus tam olarak nedir hala cozebilmis degilim ayfinlatirsaniz cok sevinirim
nursocum iki_prens_annesi_ d vitamini ve yeşil yapraklı yiyeceklerde yapıyor canım her yeşil kaka soğuk aldıgını göstermez benim oğlumda arada bi koyu yeşil yapıyor ama normal soğuk alğınlığı yok
Misterious iki_prens_annesi_ burundan akan sümük gibi beyaz akışkan sıvılar yapış yapış olan kaka diye anlatmaya calisayim
iki_prens_annesi_ Snmtt oyle yapayim o zaman zaten emmeleri kısaldı iyice 5 dakika emerse sukrediyorum
iki_prens_annesi_ Si_se_ta_be uykusu gunduzleri 1 bucuk saate bi 40 dakika uyuyo gece 9 da uyuyo sabah 8de gune basliyoruz ara ara uyaniyo tabi kulaginin agridigini nasil anlayabilirim ki 2 3 gundur asiri mizmiz bende atak donemine bagliyorum ondandir diye
iki_prens_annesi_ Canangun 1 nisan dogumlu mu bebeginiz bizimde 4 ay 22 gunluk vesut alerjisi var zaten
urasinannesi34 iki_prens_annesi_ bızdr demır ılacına gectık ondan sonra koyu yesıl gıbı yaptı kaka demır ılacından dolayı cnm yanı
iki_prens_annesi_ urasinannesi34 olabilir ayin 1inde kontrolu var doktorumuza da bi sorarim cok saolun yorumunuz icin
Si_se_ta_be iki_prens_annesi_ Kulak ağrısı uykusunu engeller sürekli ağlıyorsa sık uyaniyor ve uyumuyorsa. Bizde daha önce kulak iltihabı olmuş bebeğim o zmn öyleydi.
iki_prens_annesi_ Nurcanvolkan48 yani 4 aylik brbekler 4 saatte bi emzirilmeli diyolar ama biz hala 2 saatte bi emiyoruz belkide ondandir
Canangun iki_prens_annesi_ evet canım 1 nisan doğumlu 5 dk ile 2 nisanı kaçırdık alerjisini ne kadarlikken öğrendin canım birde raporlu mama kullaniyomu biz aptamil pregomin AS kullanıyoruz mama da kakayi yeşil yapiyo