Canangun raporlu mama 6nci ayinda yazarim dedi doktoruz suan sadece anne sutu aliyo ben biraz endişeliyim mama alirsa emmez diye sutum yetiyo cunku 1 nisan 12.40da dogdu oglumda bu arada egzamasi vardi 4 ay kontrolunde alerjidrn supelenip test yaptirdik sute ve yumurtaya alerjisi oldugunu ogrendik diyetteyim zor baya bakalim ek gidada nasıl yapicaz