Cmrmt 😂😂😂 kendimi gördüm biran ilk zamanlar bende öyleydim. Süt Yok mama verelim uyusun derdim. Tüm gün yaa gece gündüz emziriyordum. Sonra oturup ağlıyordum. Sütüm bile Yok ben nasıl anneyim diye... ama zamanla geçiyor 2 ay 2 günlük olduk sadece anne sütü günde 4 kakalı bez 7-8 çişli bez 2 ayda 3 kilo 🙈🙈 hala sütüm yetmez diyip aylık küçük mama alıp koyuyorum, kullanmadan geri atıyorum. Sadece sabret ve emzirmeye devam et. Sen emzirdikçe gelecek. Arz talep meselesi 😉 Burda aç bebek var deyip göğüslerin daha çok süt üretecek. E bebekten ptomalt içecek al günlük 3-4 tl su iç bol yeşilllik. Süreye gelince hala 3 saat mememde uyumasını bekliyorum 😂😂😂