Seymayna benim 3 ay sürdü yaralarım . Garmastan pomad merhem iyi geliyor birde şuan mevsimi ayva çekirdeğini biraz suda beklet jel oluyo onu sür emzirmeden önce. Emzirmek dünyanın en güzel şeyi , öyle deme bebeğinde üzülür. Onun rızkı sütünde varsa ne mutlu yaralar baki değil