Seymayna ahhh ahh zaman o kadar hızlı geçiyor ki ben de ilk zamanlar mahvolmuştum lansinoh kullandım ama çok da sayılmaz iki kez surmusumdür sütümü sürerdim her emzirme sonrası ayaklarımı yere vuruyordum artık agrıdan ama geçiyor Nasır bağlıyor derler ya aynen öyle sonra koparsa da hissetmiyorsun 😀 Doğumdan sonra ilk zamanlar biraz can da tatlılaşıyor psikolojik olarak da uykusuzluk vs bırakabiliyoruz kendimizi ama geçiyor