Serpil32 kesinlikle öyle,boyunu olcmusler 62 cm dediler,2 gün sonra sağlık ocağına götürdük olur mu yaa yanlis olcmusler çocuk 66 cm dediler, o hafta yeniden götürdüm kendi drma 63 cm dedi,hocam böyle böyle dediler yanlış ölçülmüş falan dedim,bana diyo ki" hadii yaa,öyle mi iyi Ozaman orda olcturun falan dedi ağzında geveledi bişeyler gülerek,kehribar kolyesini sordu bu ne ne işe yapriyo dedi,bende gaza ve diş çıkarma döneminde ise yaradığı söyleniyor iyi de gelip dedim,bana bide böyle yakışıklı gösteriyor dedi, bişey soruyorum tiiye alıyo,saçı dökülüyor hocam biliyorum evet yeni doğan dökülür saçları ama bariz kasları da dökülüyor neden diyorum,olsun yaa babasinda çok var zaten diyo,hep bir tiyee alıyo sinir oluyorum ama görümcem orda çalıştığı için bişey de diyemiyorum adama, çok sinir bozucu sürekli öksürüyor,hapsuruyo hocam diyorum biseyi yok diyo,amacım psikopatlik değil tabiki çocuğum iyiyse ama içim rqhat etmiyor yani,tatmin edici cevaplar yok,o yüzden değiştiriyorum hastaneyi, bayan doktorlar daha mı hassaslar acaba yaa, bilemedim