Serpil32 çok geçmiş olsun. 1 yaş aşısında kızamık var, bizim doktorumuz kızamık aşısı baştan birşey yapmaz ama aradan birkaç gün geçtikten sonra etkisi başlar ve vücutta döküntü yapar demişti. Ama tabi sizinki kadar fazla döküntü olur mu bilmiyorum, tekrar geçmiş olsun kuzuya