Serpil32 oy oy oyy yavrummm yaa 😔 üzüldüm gerçekten,çabucak düzelir insallah,pztsi inş detaylı baktirirsiniz,bizlerin özellikle üstüne basa basa istememiz gerekiyo galiba,bnm de Dr bkti dinlefi biseyi yok dedi,sulu yeşil diski cikariyo çocuğum,dün katıydı bugün sıvı kötü halde, pişman oldum tahlilde istemedigime pztsi günü bnde başka hast gidicem,