rabiakilic2626 ben normal olduğunu düşünmüyorum, bi doktorla görüşün. Çevremde sezaryen kaynaklı 1 aydan sonra acı ağrı çeken kimse olmadı açıkçası, burda görüyorum sezaryen oldum, dikişim acıyor, belim ağrıyor, kalkamıyorum vs diyenleri. Ben kilolu olmama rağmen 2 saat sonra ayağa kalktım bir daha da oturmadım. 4 günden sonra hareketlerim hiç kısıtlanmadı. 15 günün sonunda sezaryen olduğumu bile unuttum. Çevremdeki herkeste böyle oldu. Ki hiç sakınmadım da kendimi. Mutlaka hastaneye gidip bir danışın.