Kereminannesiii rabiakilic2626 bir doktora görünün 1 aya hiçbir şey kalmamıştı bende 5-6 aya kadar uyuşukluk kalmıştı o da geçti. Ayaklarımı üşütünce sanki sızlıyor gibi oluyor o kadar
Damladerin rabiakilic2626 kontrole giderken önlemlerini alırsın bide uzandığın zaman yeni bez serdir Allah’ın izniyle bir şey olmaz
hllgkr rabiakilic2626 benimde sezaryen 2 ay 23 yun oldu bence senin cok olmus normal değil doktora gozuk iltihap yakmış olabilir antibiyotik veririler belki benim ağrımaz acı 15 günde geçti he orada his kaybı ve uyuşukluk var ama ağrı ve acı yok
rabiakilic2626 Damladerin kendimden korkmuyorum canım çocuğumdan korkuyorum daha 6aylik nolur nolmqz diye
asyaninannesii ozge3747 bunlara ek olarak bünyede çok önemli. kimi daha hassas oluyor Allah herkesin yardımcısı olsun
alsi ozge3747 benimde aynı ya iki ay bile değil aslında olmadı yani sadece hemen ayaklandığı için bel agrım kalmıştı oda eve gelince 1 haftalık sezeryanlıydım toz aldığım için galiba 🙄
K1996 Badevehande benimde aynı şekil yapıstırma hala uyusuk dokununca önceden hiç hissetmezdim ama şimdi yavas yavas hissediyorum bide bende bel agrısı gitmedi sizinde bel agrınız oluyomu
Badevehande K1996 evet var canım özellikle kızım ağırlaştıkça ve ev işlerinde kapı cam silince çok ağrıyor
TalentedMom rabiakilic2626 benim de 6 ay oldu ara ara sızlar seneler geçse üşütünce ağır kaldırınca da sızlarmış
rabiakilic2626 TalentedMom dün ben koltuk kaldırdım L koltugumhz var onu kaldırdım halıyı almak için 🤦🏻♀️
BerenandMom Badevehande benim görüntüde de var kızarıklık kabariklik hala keloid skar.deniyormus deri fazla.yeniliyormus kendini biraz kabarık oluyormuş ondan acıması da hemen geçmiyor sanırım zararsız bir durum ancak.iz kalıyormuş