rabiakilic2626 Doğum yapalı 6ay oldu sezeryanla doğumum oldu ama dikişlerim aciyo hayla yaşayan var mi
EylulSule rabiakilic2626 benim de ara sıra oluyo ağrı da oluyo sanırım bi süre daha devam edicek bende 6 ay oldu doğum yapalı
ozge3747 rabiakilic2626 Valla hiç anlamıyorum ki bu yok ağrım oluyor yok dikiş yerim acıyor yok belim ağrıyor diyenleri. İki ay sonra hiçbir şeyim kalmamıştı benim hiç sezaryen olmamış gibiyim. Bence doktora ve hastaneye göre değişiyor bu sıkıntılar
Badevehande rabiakilic2626 benim 9,5 ay oldu yapıştırma yaptılar üstü hala uyuşuk ve bastırınca ağrıyor
mirayilknurtolga rabiakilic2626 Badevehande 4 ay 7 gün oldu sezaryen olalı. Ağrı hiç olmadı bende ama üst tarafı uyuşuk. Eşimin teyzesi 28 sene önce sezaryen olmuş benim ki hala uyuşuk diyor 🤷♀️ Bir de bu sıralar felaket kaşınıyor. Geçtiği için diye düşünüyorum, artık izide baya azaldı.
K1996 Badevehande benimde aynı şekil yapıstırma hala uyusuk dokununca önceden hiç hissetmezdim ama şimdi yavas yavas hissediyorum bide bende bel agrısı gitmedi sizinde bel agrınız oluyomu
asyaninannesii ozge3747 bunlara ek olarak bünyede çok önemli. kimi daha hassas oluyor Allah herkesin yardımcısı olsun
alsi ozge3747 benimde aynı ya iki ay bile değil aslında olmadı yani sadece hemen ayaklandığı için bel agrım kalmıştı oda eve gelince 1 haftalık sezeryanlıydım toz aldığım için galiba 🙄
Nihal313 ozge3747 kesinlikle. Benim doğumdan 4 gün sonra bile doğum yapmamış gibiydim. Hiç de ağrım sızım yok çok şükür. Zaten gittiğim doktor dikişleriyle de meşhurdu
rabiakilic2626 mirayilknurtolga uyuşma yok dikiş yerimi ekledigim zaman sert geliyo uzunlamasına dikisin olduğu yer dikiş izinde sertlik var uyuşma yok
Deletedmom348 rabiakilic2626 5 ay oldu açıyor canım bir iki haftadır. Hafif şişlik te olmuş. Nedenini bilemiyorum bende
Damladerin rabiakilic2626 kontrole gitmedin mi belki mikrop kapmıştır yada açılma gibi şeyler farkında degilsindir
rabiakilic2626 Damladerin bi doğum yaptıktan 15 ila 20 gün sorna gittim dikişler alındı bidaha gitmedim
cilekreceli rabiakilic2626 benim de karnımda acayip bi hassaslık var dokununca şiş gibi çok acıyo karnımın içi bastıramıyorum