Damlapilatin2020 ama normal olan bizimkisi. Gözle bir ilgisi yok ki bunun. Doktorum bile 40 kontrolünde 20 gün daha bekle sonra mekik, şınav her şeyi yapabilirsin demişti. Çevremde sezaryen olan herkes böyle oldu. Ben burda gördüm sezaryenden sonra bu kadar ağrı, sızı, iyileşmeyen acıları. Kendimi geçtim, çevremdeki insanlarda görmesem herkes bir değil diyeceğim ama operasyon ile ilgili bir problem yoksa 6 haftadan sonra geçmeyen ağrılar, acılar hiç normal gelmiyor bana.