AlyaMeyra delibirhatun tarifin korona canım geçmiş olsun bebeğin için korkma bizden daha güçlü bağışıklıkları emziriyorsan devam et emzirmeye
Arenn delibirhatun herkeste ateş olmuyormuş özel hasteneler ücretli olarak test yapıyor yaptırın bence ve kimseyle temas etmeyin warsa bulaşır allah korusun
Deletedmom328 Arenn özel hastanede görümcem test yaptı negatif dendi ve işe gitti çocuklarla temas etti vs devlete gitti orda pozitif çıktı 🤦♀️ Her özel hastanede doğru Bilgi vermiyor
aysenurkerem Deletedmom328 hayır kullanmadım. Kendim yoğurtlu sarımsak,yoğurtlu çörek otu , propolis bal süt, kekik nane limon içerek kendimi iyileştirdim
Deletedmom328 delibirhatun benle annem pozitifiz ve hafif geçiriyoruz test yapmasak normal grip olduk sanacaktık annem kronik olduğu için riske atmadık. Ama kardeşlerim de şükürler olsun bsey yok. Diyeceğim o ki bazen aynı evin içinde bile bulaş olmadan geçiriliyor
Arenn Deletedmom328 özel hastaneyle alakası yok zaten testi tekrar yaptırın 1. De çıkmayabilir diye uyarıyorlar 2 gün sonra tekrar yapılıyor
Elif3753 Herkese cok gecmis olsun, ilac tedavisinden sonra agrisi hafifte olsa devam eden var mi acaba bu 14 gunluk surecte
Saredeniz delibirhatun canım dün benim annem alerji için sağlık ocağına gitti hastaneye yönlendirmişler test için sonuç bekliyoruz artık herşey belirti olabiliyor demek ki dedik.
delibirhatun Saredeniz Allah allah ne cok degisik seyleri var ates dendi nerelere kadar geldi ama 🤦🏻♀️ of cok zor
Rzgr delibirhatun saolun. Insan kendi icin degilde bebegi icin olmasini istemiyor. Insallah sizde de birsey yoktur. Insana stresi yetiyor.
Saredeniz delibirhatun inşallah canım Allahım hepimizi korusun. Bir şekilde her aileye girmeye başladı bu hastalık maalesef
Arenn Deletedmom328 en doğrusu kan diye biliyorum eşimin iş yerinde çıkınca herkes test yaptırdı kan testi en güvenilir demiş dr ama bikaç gün sonra tekrar yapmak gerek ilkinde bazen çıkmaya bilir demiş
delibirhatun Saredeniz âmin aynen herkes olacak diyorlardı ama en azından mutasyon geçirsin diye bekliyorduk