Sanırım ben de aynı durumdayım evde kimsede belirti yok. Annem babam ve kızım gayet iyi çok şükür. Bende burun tıkanıklığı ile başladı bir gece hapşırık ve sabahına boğaz yanması ama ateş olmadı. Bu süreçte kollarımı kaldıracak gücüm yoktu. Şimdi daha iyiyim. Sirkeli su ile gargara, parol ile atlatıyor gibiyim. İşin kötüsü 36 haftalık da hamileyim.