Aybkarslan Dnzkcmz96 bu uyku gerilemesi . 4. Ayda yaşanır 1 2 hafta sürer genelde ve sonrasında bebeğinizin uykusu yetişkin uykusu 2 evreden oluşmaya başlar . Bu sureci atlattiginizda bebeğiniz daha güzel uyuyacak demek oluyor yani sabır
demetdiyebiri35 Dnzkcmz96 bende burda beklim ya benimkide sanırım atak sünnet oldu ondan demiştim ama sünnet yapalıı 10 gün oldu böle uuurken sağa sola kafa çevirmesi mızmız ağlıyor herşeye hatta ağlamayı öğrenmiş onu uyguluyor bile demiştim ama 4. Ay atağıymış ne zaman gececek 🙈🙈
Duygusm Dnzkcmz96 Doktorumuz 10 kereye kadar uyanması gayet normal, hatta daha fazla bile olabilir dedi. Atağımız bitince dişimiz başladı, şimdi daha kötü durumdayız 🤷🏻♀️ Bir süre böyle olacağını baştan kabullenmek işe yarıyor bence.
Ozgeoyku Dnzkcmz96 Yazın Hergün Kışın 3 günde bir duş aldırın diyor uzmanlar ver her gün bi tas su bebeğe iyi gelir onu yorar su uyumasına yardımcı olur evinizin sıcaklığına derecesine görede giydirirseniz sorun olmaz inşallah 🙏
Meryemmeva Dnzkcmz96 4ay 6 gunluguz 3 hafta deliriyorum sandim gece gunduz ayakta kucaktaydi cok sukur atagin bitmesine az kaldi tamamen duzelmedi ama buyuk olcude duzelmeye basladi.. yani suan 126gunluk falan
Ygtek Dnzkcmz96 Sakin kalamıyordum. Ay 4. Ay atağı bizi mahvetmişti. Oğlum 1 yasında daha yeni 1 bucuk saat uyumay basladı oda gece🙄 suan yine atakta zaten bu ataklar hiç bitmiyor. Atağa girdiğinden beri 03.12 de kalkıyor gece dakik😂😂
Dnzkcmz96 Ygtek valla saçımı başımı yoluyor bende sinirden. Bizmkide gece 2:30 gözünü acıyoe allahım sabah beşe kadar sallıyorum uyuyo sabah yedide yine uyanıyor. Ölümgibiyim
luluzipaduu Dnzkcmz96 bu atak dönemleri insanı verem kanser ediyor gerçekten Zıkkımın kökü gibi gidiyor ya
Dnzkcmz96 luluzipaduu ya ebet cevreöde varya ben hamileyken anlatırlardı yok atak zamanı krizler geciriceksin diye içimden diyordum ki ay ne sabırsız insanlar ya cocuk yani ne bekliyorlar diyordum. Yok anacımmm bunlar cocuk mocum değil atak zamanlarından içlerinden adeta canavar cıkıyor. Ben böyle bir ağlama krizi görmedim cocugumdaa
Ygtek Dnzkcmz96 Ben de aynıydım. Ağlıyordum her sabah. 1 saatte 2 kere kalkardı oğlum. 6 dan sonrada meneden ayrılmazdı. Atak bitince normale bir nebzede olsa dönüyorlar canım. Ama belki atakla dişte bir arada. Olmuş olabilir.
Meryemmeva Dnzkcmz96 sabir canim.. buraya aa atak mi benimki hic degismiyo yazan anneleri okudukca ben de isyan ediyodum icte ice neden benimki boyle diye ama oyle ya da boyle geciyo..
Ygtek Dnzkcmz96 Ben boynumu yoruluyordum heryerim tırnak izi dolmuştu. Geçiyor canım zor ama geçiyor.
Dmrcnn Dnzkcmz96 ya daha yeni atlatmış bi insan olarak kaç gğn sürüyor biliyormsn 40 günnnnn hayatımda bu kadar zorlandığım bir ay daha görmedim dopumum lohusalığım bile daha iyi geçti resmen 4.ayda psikolojim bozuldu saçlarımı yoluyordum istemsiz gerçekten o 40gğnden aomra kendimi toparlayamıyrm inanılmaz sinirli bir hale geldim tek basıma bakıyrm ve hergğn sadece toplam 3saat uyuyordum parca parca gündüz 4saat uyuyan gece 2kere emmek için uyanıp geri uyuyan bebeğim bianda gündüz hiç uyumamaya gece saat bası ya da 40dakikada bir uyanır hale geldi sürekli mızmız mutsuzdu ve emmeyi reddediyordu 40.günün sonunda bekledim düzelsin diye evet suan mutlu bi bebek ama meme reddi ve 40dakikada bir uyanma neredeyse 2aydr aralıksız devam ediyor allah size sabır versin gercekten umarım sizde bu uyku gerilemeai bizde ki gbi kalıcı olmaz
Dmrcnn Dnzkcmz96 kimsenin bu kadar zorda olmasını istemem yasayan bi anne olarak gerçekten dua edicem size hafif atlatın