esra1106 Kvrckanne 3 numarada da vardı ama bu kadar değildi koku 4 te aşırı bi koku var rahatsız edici
Balbocegi esra1106 slepyy natural ' in kalıpları çok dar. Kaç no kullanıyorsanız bir hatta iki boy büyüğünü bile alabilirsiniz
simgeelam 4 numara kulaniyoruz normalde 5 numara aliyorum 11/18 slpeeyde dar ama memnununum dogdugundan beri kullaniyoruz
Mlkbsr Merhaba Benimde bebegim 2.5 aylık kilolarımız da aynı hemen hemen sleepyn2 kullanıyorum oluyo ama 3e geçicek pek bi fark yok aralarında
esra1106 Mlkbsr bende yarın 3 numara deniyim o zaman teşekkür ederim ☺️ hangi çeşidini kullanıyorsunuz naturalmı
Azolili esra1106 primaya göre evet bi tık dar kalıyor. İlk başta küçük bir paket alıp deneme yapabilirsiniz. Bende parfüm kokusu beni rahatsız ettiği için aynı şekilde geçiş yaptım
Glsm28 Ben de aynı bezi kullanıyorum .Kızım 8 kg 3 numarayı kullanıyorum üstünde yazıyor kaç kiloda kaç numara olduğu isterseniz siz de ona göre deneyin 🥰
Ececik07 esra1106 5.5 kg çocuk nasıl prima premium care ile 4 numara kullanıyorsunuz ? Bezlerin üzerinde kaç kg da hangi bez kullanılması gerektiği yazıyor. 8 kg bebeğim ile 4 numaraya yeni geçtik. Koku yok ama.
esra1106 Ececik07 gayette 4 numara 3 çok lastik izi ve taşırma yaptı kakası belden çıkıyordu küçük geldiği için muhtemelen 4 e geçtik bunda gayet rahat ama kokudan rahatsız olduğum için
Kvrckanne esra1106 doğduğu gün sleepy almıştım 10 gün boyunca kullanmadım pişik yaptı. Sonra molfix,minies bunları kullandım yine pişik direk mantara çevirdi öyle böyle pişik değildi anlatamam
Zeynepmusab esra1106 prima aktif bebek kullaniyorum bende , 4numara kullaniyorum şuan ve idrarinda cok agir bi koku alıyorum aynimı acaba . :/