Merhaba anneler kızım 2 aylık prima premium care kullanıyorum doğduğundan beri fakat 4 numarasında acaip bir koku var özellikle idrarını yaptığında daha da hissediliyor sleppy e geçmek istiyorum elimdekiler bitince okuduğum yorumlara göre kalıpları darmış bebeğim 5 bucuk kilo sizce kaç numara almalıyım ortalama bu kiloda bebekleriniz kaç numara kullanıyor