esra1106 benim oğlum 8buçuk aylık. Bu zamana kadar hep Prima premium care kullandık hiç sorun yoktu. Şimdi azıcık küçüğünü yapsa büyük gibi kokuyor. 3 numarayı kutu ile almıştık. Kutu içerisinde diğer 3 pakette sorun yoktu son paket kokuyor. Bende oğlumun yediklerinden mi koku yapıyor acaba diyordum :/ demekki bez kokuyor bide en az 5 aylık stoğumuz var 😖