Mrva geçmiş olsun ilk oğlum erken doğdu akciğer gelişimi olmadığından bir ay kuvözde Kaldı 8 aylık olana kadar çok bir fark yoktu yaşıtlarından sonra oturma dengesini kuramadı emeklemek yerine dönüp sürünüyordu dr. çocuk nörolojiye yönlendirdi ve Nöroloji hipoksik doğum olduğunu Beyninin oksijensiz kaldığını beyaz cevherde kalınlaşma olduğunu ve beyin hücrelerinin çoğunun öldüğünü Söyledi hemen fizik tedavi başlandı şuan 8 yaşında hala tek başına yürüyemiyor ama Walker ile yürüyor emekliyor oturuyor konuşuyor yemeğini yiyebiliyor. Tabi bizim zeka olarakta etkilenmiş tam 8 yaşında gibi değil ama buna şükür. Bebeğinizi en kısa zamanda iyi bir çocuk nöroloji doktoruna götürün o sizi yönlendirir. Benim oğlumda 2 defa çok büyük nöbet geçirdi ikinci nöbetten sonra daha da ağırlaştı algısı nöbetler çok tehlikeli oluyor mutlaka ilaç verirler ve ilaçlarını tam saatinde almasına çok özen göstermelisiniz. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur yavrunuz. Koşup oynadığı günleri görürsünüz.