Mrva Yaman2019 Allah şifa versin senin oğluna da çok zor bi durum rabbim acılarını göstermesin insaallah şifa bulurlar kuzular dua edin yavrum ıyileşsin onerdiginiz dr var mı?
reyhan51 benim kizima ilaçların faydasi oldugunu düşünüyorum ilaçtan ince biz çağırınca dönmüyor bakmıyordu simdu bakıyor geliyor cok sukur
Angel_45 reyhan51 uzun zaman olmuş ama bebisiniz nasıl durumda dilerim çok çok iyidir bizdede enerji eksikliği var
reyhan51 herşeyin hayırlısı hep iyi şeyler düşünmek istiyorum stress yapıyorum fizik tedavi görüyor simdu benim ki ama bayagi faydası oluyor fizigin
Mrva reyhan51 ziyaretlere götürün bol bol okuyun duanın gücüne inanıyorum Allah ’ın izniyle kuzularımız iyileşecek
Mrva reyhan51 çok şükür algılıyor 10 aylığa göre ama eskisi gibi kıpır kıpır değil. Çünkü motor gelişimi durunca illa ki olmuyor eskisi gibi .şimdi oyuncak tutamıyor mama sandalyesine örümceğe binemiyor
Mrva reyhan51 Amin inşallah. Cnm Allah tan ümit kesilmez Rabbim.nelere kadir sabredelim mükafatını alacaz insaallah