Mrva Moralim çok bozuldu insaallah geçici biseydir dua edin lütfen. Yavrum iyilesin .Allah hicbir anneye evlat acısı vermesin insaallah
Mrva reyhan51 aynen bnde de 2 aydır dünya gözümden çıktı yaşamaktan zevk almıyorum. Hayat o kadar boş geliyor ki.evladim sağlıklıyken herşey çok güzeldi Rabbim tekrar evlatlarımızı sağlıklarına kavuştursun
Mrva reyhan51 bende raporu alacam mesai kapandı o yüzden raporu alamadım pazartesi alırım sen özelden atabilir misin sizin kini