Sonsuzask_06 erik komposto yaptım şişelere fasulyeyide kavanoza koydum menemen ve soslar yaptım buzluğa da barbunya bezelye koydum vişne koydum bende patlıcan koyacağım o kaldı başka meyve denemedim bebeği im için koy ak istiyorum kıla ama nasıl oluyor acaba önceden de atıyormuydınız meyveleri tadları nasıl değişiyor mu