Sonsuzask_06 Mucizemm1 canım dilimleyip direkt attım bakalım nasıl olacak tadı biraz gider haliyle ama olsun bakalım
Aryemus_3 Sonsuzask_06 Bende Fasulye Semizotu Vişne Kuzukulağı Köz biber Dolmalık biber koydum domates biber de koyacam oğluma kapya biberle kabak koyacam bide işim çok daha Allahım herkese sağlıkla yemeği nasip etsin
Sonsuzask_06 Melegm_tek bamya domates ve biberle kavurdum sarıncaya kadar yağ koymuyorsun barbunya içini çıkarıp direkt koydum fasulye yine yağsız domates ile sarartıp koydum
Arasannesi Sonsuzask_06 meyvelerı bebegım ıcın attım ek gıdaya baslayacagımız ıcın. Şeftali,armut,üzüm,çilek,mor erik,kayısı,nektar. Bamya,patlıcan,fasulye,kapya biber,yeşil biber,bezelye
Arasannesi Misskokulum evet.kayısıları ıkıye bolup cekırdeklerı cıkarıp dıgerlerını de dilim dilim attım hep
Sonsuzask_06 Elifliyam şeftali dilimleyip direkt attım ilk defa denedim. Nasıl olur bilmiyorum ha bide Mısır attım
Sonsuzask_06 Sonsuzask_06 hanımlar Mısır da attım elimle tanelerini ayırdım pizzaya kullanırım yada ısıtıp ceviz bademle yeniyor öyle haşlanmış olarak tüketiyoruz
Sonsuzask_06 Sonsuzask_06 pişmemiş olarak attım içi sulu gibi bişey oldu tatsız tuzsuz bende haşadım öyle attım
Saredeniz Sonsuzask_06 annem yanımdayken kurban etlerinden köftelik, dolmalık bir de 2 ay sonra ek gıda serüvenimiz var et suları yaptırdım.