Ben geçen sene kırmızı biberli kahvaltılık yapmıştım çok güzel olmuştu. Közlenen kırmızı biberleri soydum, inçe inçe doğradım. Tencerenin dibine yağ koyup inçe inçe doğradığım yeşil biberleri biraz soteledim . Sonra kırmızı biberleri ekledim. 1 çay bardağı kadar sirke sarımsak koydum kaynatıp şişelere koydum çok güzel oldu bu sene bebekten dolayı yapamayacağım sanırım 😒😒😒