Yasmink ayseelif nasılsın bende baş dönmesi başladı sende oluyor mu nasıl başa çıkıcam bu anksiyete illetiyle bilmiyorum doktor olmaz dedi çocuk doktoru da olmaz dedi kafayı mı yicem napıcam ya
ayseelif Yasmink cnm valla bana iyi geldimi ilaç bilmiyorum daha kötü hissediyorum çarpıntim anksiyetem çok kötü içim daralıyor sende oluyormu sen ne düşünüp kendini strese sokuyorsun mesela neler hissediyorsun doktorumu aradım sakın ol başta böyle olabilir dedi sabrediyorum
Mrvkrk Yasmink meraba bende de anksiyete ve depresif bozukluk var anksiyete den dolayı baş dönmesi ve mide bulantısı oluyo bende ilaç olarak selectra 25mg ve diazem 5 mg kullanıyorum bebeğim 3 buçuk aylık emziriyorum doktor Emzirmeni etkilemez dedi
Yasmink ayseelif bende aşırı derecede kaygı ve takıntı var eşimle 25. Haftadan beri ayrıyız çekişmeli dava açtım çocuğumu alır mı diye hep kaygı güdüyorum eşim olacak şahıs çok kötü biti çok kötü şeyler yaşadım sürekli beynim konuşuyo mshkemeyi düşünüyorum yaşadığım çok saçma şeyler var bu anksiyetemi okbmi kullanıyor sürekli nspıcam bilmiyorum işte
Yasmink Mrvkrk merhaba ama baya büyümüş sizinki bana dese lustral ya da selectra ikisi de aynı zaten hemen başlıcam bebeğin çok küçük olmaz dedi delirmessem iyidir bştki çayı slıcam şimdi papatya melisa falan onlara başvurcam artık
ayseelif Mrvkrk cnm merhaba aynı semtomlar bendede var Dr banada selectra verdi ama sanki beni başta daha kaygıli daha kötü yaptım sürekli çarptım oluyo iştahsızlık yaptı bide sende nasıl etki etti cnm faydasını gördünmu ne zaman iyi gelmeye başlar aceba
ayseelif Mrvkrk cnm merhaba diazem emzirme döneminde kullaniliyor mu ben aşırı uykusuzluk çekiyorum ve sürekli anksiyete yaşıyorum hep olumsuz şeyler düşünüyorum sana iyi geldimi uyku düzenin filan nasıl umarım bu sürec geçici olur çok zorlanıyorum gerçekten sen kendini nasıl hissediyorsun slectra içiyorum ama ne zaman iyi gelir bilmiyorum
Yasmink Mrvkrk ay konuşmuşuz özür dilerim nasıl iyi geldi mi selectra peki ben de çok kullanmak istiyorum ama doktor olmaz diyor
dolunay01 Muallimmmm bende selectra kullanıyorum ama 6 7 saat emzirme sağ oyle emzir demişti lohusalıktan dolayı basladım 21 aylık oldu hala oyle devam edıyorum süte gecmıyomuymus
Yasmink Mrvkrk atarax iç dedi sabah yarım ölçek akşam yarım ölçek korktum içmeye nspıcam bilmiyorum açıkçası hiç iyi de değilim ama
Yasmink dolunay01 valla doktorum içrbilirsin dedi 4 ay sabah akşam yarım ölçek ama korkuma içmedim gittim aktardan melisa papatya aldım iyi gelirmiki
Mrvkrk ayseelif ilk iki gün elim kolum tutmuyo gibi oldum ve ilk hafta boşa kullanıyorum sanki dedim ama sonra bana iyi geldi ya iştah sorunu olmadı azıcık bulantı olur gibi oldu ama geçti sonra bide sürekliliği olan ve etkisi sonra olan ilaçlar
ayseelif Muallimmmm cnm merhaba slectra sana nasıl geldi banada Dr verdi ama başta beni daha kaygıli yaptı çarpıntim oluyo iştah kapattı sen etkisini gördünmu cnm ne zaman fayda eder acaba
Mrvkrk ayseelif diazem içeriğini tam bilmiyorum ben gece uyku sorunu yaşadığım için ve dişlerimi çok sıktığım için verdi doktorum çünkü gece huzursuz uyuyorum hep içim pır pır sürekli emzirirken kullanıyorum ben ama doktorun ayarlaması lazım dozunu vs. Zaten eczaneden reçetesiz alınmıyor
ayseelif Mrvkrk çok uyku yapıyormu cnm bende uykusuzluk çekiyorum Dr gidicem uyku ilacı verirse içtiğimde bebeğin ağlama sesini duyamicak kadar uyuturmu aceba diye korkuyorum
ayseelif Mrvkrk cnm diazem emzirme döneminde kesinlikle kullanilmiyormus diye okudum ama sana iyi geldimi bende aşırı uykusuzluk çekiyorum
2lokummannesiii Emzirirken bitkisel çözümler arayın arkadaşlar. Süte geçmiyor diyen doktor da ne bileyim. Çoğu doktorun görüşü her ilaç gibi antidepresanlarda süte eser miktarda geçiyor. Zaten reçetelerde de yazıyor.
Betullz Kesinlikle doktora gidin . Çünkü atıyroum süte geçiyor olsa bile kar zarar meselesidir bu. Cevaplarda okb anksiyeteden bahsedenler olmuş onlar için de söylüyorum. Bebeğinize bakamayacak duruma da gelebilirsiniz . Kar zarar durumu olarak bakmak lazım
Mrvkrk ayseelif en düşük dozu kullandığım için galiba doktorum gönül rahatlığıyla kullanabilirsin dedi evet takıntılarım azaldı biraz