Kardeşim hamileliği boyunca antidepresan kullandı. Anksiyete bozukluğu ve depresyon sebebiyle. Psikiyatrist emzirirken de devam edeceksin demiş, 5 gün önce doğum yaptı. Çocuk doktoru da kullanabilirsin demiş. Ama ne zaman emzirsem sanki bebeğim daha da huysuzlaşıyor deyip mama vermek istiyor. Lohusalık hali bir de malum. Emzirmeden sonra sizler bir farklılık sezdiniz mi 😣