Aselim046 ben evden çıkarken sabah kaçma gibi bisey yapmıyorum yapmayın olur mu , eğer uyanıksa ben işe gidiyorum. Para kazanıp sana mama alicam deyip el sallayip cikiyorum en başından beri.bazen oda el sallar güler giderim. Gelince çok sarılıyo özlediği belli oluyor.benide daha çok babayi😂 . Babanne bakıyor. Iyiyiz ya sıkıntı yok .mutlu bi bebek şu an için. 14 ayın içindeyiz bizde. Cumaları süt iznim var çalışmıyorum. Cuma cumartesi pazar tatil yani.18 aylık olana kadar. Gün-de iki defa süt sağıyorum bankada.buzluga koyuyorum .getiriyorum babannesi veriyor. Önceden evdeyken sağmaya başlamıştım . Bu arada bankacıyım. Genel müdürlükte çalışıyorum