Aselim046 Yaklaşık 11 aylıkken başladım. İşe başlamak bana inanılmaz iyi geldi. Oğluma da aynı şekilde. Biz ağlar sürekli hönkürür diye düşünüyorduk. Hiçbirini yapmadı. İşten gelince birbirimize daha güzel sarıldık, oynadık. Açıkçası böylesi bizim için daha iyi oldu. Şu an evden online eğitim yapıyorum ve eve dönmem düzenimizi bozdu 🤦🏼♀️ Şu an daha çok ağlıyor mutfağa bile geçemiyorum.