Aselim046 Ben bırakamadım,bilmiyorum çalışan nasıl çalışıyor ben mi çok duygusalım diyorum bazen.Sozlesme imzalamıştım öğretmenim bende özelde vazgeçtim 3000 tl anlaşmıştım benim için çok iyi olacaktı ama yavrum 5 aylıktı daha kıyamadım çok sıkışıyoruz maddi acıdan ama olsun bana bir bakışı yetiyor.Sizin durum mecburi yapacak pek e bir şey yok sabredeceksiniz 😐