Aselim046 ben özel sektordeyim, devlete göre çalışma sartlari daha ağır 😔 saatim belli değil haftasonum yok, ama büyükşehir mecbur çalışmak zorundayım geçim derdi maalesef 🤷 işim de fiziksel olarak değil ama mental olarak yoğun ve sorumluluk gerektiren bir iş , ama evlatlarımız için hepsi, hem evladimiza hem vatanımıza faydamız olsun inşallah hepsi geçecek onlar büyüdükçe kolaylaşacak 🌼