1Mother1Boy acikahve Yok cnm hemen düzelmedi 3 güne anca toparladı dikişleri düşmeye başladı. Bugün kontrolü vardı doktor 1 haftaya tamamen iyileşir dedi.
ali-asaf-2020 acikahve bizimki eve gelince de ağladı bi saat kadar ağrı kesici verdim uyudu uyanınca hatırlamadı bile bugün çok çok daha iyidi tamamen unuttu diyebilirim. Sizinki nakaratlık nasıl oldu şimdi?
acikahve ali-asaf-2020 Bizimkisi 4 ay 12 günlük. Bugün 2.günümüzdü sargısını çıkardım. Canımdan can gitti çıkarırken canı yanacak diye; çok şükür fazla tepki vermedi. Düne nazaran bugün daha iyiydi. İnşallah hemen toparlarlar.
1Mother1Boy Sev-sev Ayy çok zor ya ben altını alırken içim bi tuhaf oluyor. Her açtığımda özür dilerim annem diyorum. 😔😔
bimohr1406 acikahve doktor krem verdi hergün sürüp geri çekiyordum derisini bana öyle göstermişlerdi ağlıyordu ama öyle uzun uzun değil çabuk toparlandı bebeğim
acikahve bimohr1406 Ben de her alt açmada krem sürüyorum. Sık sık bez değişiyorum. İnşallah hemen toparlar.
bimohr1406 acikahve küçük oldukları için daha çabuk toplanıyorlar 1 ay oldu ıyiki sünnet ettirdim diyorum bebeğim sünnetten sonra toparlandı kilo aldı
sasuke acikahve iki gün ağrısı oldu. Sonra düzeldi cnm. Banyo çok rahatlatıyor ve iyilrştiriyor. Mutlaka hergün banyo yap. Bizim bugün 5. Günümüz hiç bir şey kalmadı. Pipide şişlik var o kadar. Geri çekiyoruzki yapışmasın.
acikahve sasuke Bize geri çekmemizi de söylemedi doktor. Sadece her alt açmada krem sürmemi söyledi. İnşallah her hangi bir sıkıntı yaşamayız.
sasuke acikahve dikişler düşüp iyileşmeye başladıktan sonra tekrar yapışmaması için geriye çekmek lazımmış. Kontrole gidecekseniz o zaman söyler. Yoksa da bir kaç gün sonra sorun.
acikahve sasuke Kontrole gitmeyeceğiz çünkü kontrole de gerek yok dedi doktor. Hiç bir şey yapma sadece krem sür ve kapa dedi özellikle. Bakalım nasıl olacak.
Happygirl10 acikahve bugün 10 gün oldu dikislerimiz hala var hepsi düşmedi ama aktivite olarak 5.. Günde falan eski yaramazliklarina döndü 😁