Bende dün yaptırdım oğlumu sünnet. 3aylık 7gunluk. Sünnet olurken çok ağladı bide ilk çişini yaparken biraz ağladı sonrasında alıştı bugün dünden daha iyi. Ağrı kesici ve iki üç saate bir pansuman yapıp batikon sürüyorum. Sünnet olurken çok ağladı resmen gözlerime baktı yalvarır gibi ama şuan iyiki yaptirmisim diyorum eninde sonunda olacak bisey sonuçta geciktirmenin manası yok