4 ay 5 günlüğüz. Iki gün önce sünnet olduk bugün 3. günümüz ilk yapılırken çok ağladı sonra sakinleşti uyudu gecesinde de rahattı 2saatte bir calpol verdik, önüne krem ve zeytin yağı sürdük. Bezi direk kapattığımızda ağladığı için bardak kapattık. 2. gün daha iyiydi ama sargıyı çıkarırken ağladı. Sonrasında gene uyudu şükür. Bugün daha iyi gibi ama hala bardak koyuyoruz korkudan