Barbie06 4 gündür kimseyle görüşmüyorum ki, ondan önce de kimseyle görüşmedim yani inşallah kimseye bulaştırmamışımdır, bebeğimin ateşi ve boğaz ağrısı düzelmiş görünüyordu sadece ishali vardı 3 gündür ,bugün de genzi dolu burnu akıyor ve hapşırıyor, anlayamıyorum neden böyle oldu