BOLAHENK Deletedmom_12 Çok sağolun verdiğiniz bilgiler için bende dikkat etmeye çalışacağım inşallah. Bebeğime de doktor covid olduğunu bilmeden boğaz enfeksiyonu deyip antibiyotik verdi ya, diyorum acaba başka bi tedavi mi görmesi gerekiyor, bu tedavi ya onu iyileştirmezde virüs vucudundan çıkmaz sa diye
Deletedmom_12 BOLAHENK Rica ederim ne demek. Siz hastaneyi arayıp tekrar konuşun canım ilaç konusunu.Hangi antibiyotiği yazmış size dr
BOLAHENK arzu3553 İki gündür zaten dişçiye gidiyordum ve ben dişçi den başka hiçbir yere gitmedim kimseyle temas etmedim ayrıca çok çok dikkat ediyordum, ama nasıl bulaştığı hep bir muamma kalıcak galiba
Karalahana BOLAHENK Olabilir nefes yoluyla bile geçiyor ve eğer o dişçiden geçtiyse allah bilir daha kimlere bulaştırdı.
BOLAHENK Karalahana klima çalıştırmak yasak ya çünkü virüsü yayıyor, adamın kliması sonuna kadar açıktı yüzüme yüzüme vuruyordu bende malum ağzımı açıp yattım
Fatmallper1 arzu3553 ben test yaptırmaya gittiğimde de doktorum bana 8. Gün pozitif kişi başkasına 7. Gününde bulaştırmaya başlıyor dedi
Sumeyyelan BOLAHENK çok geçmiş olsun canım benimde bi arkadaşıma öyle birinden bulaşmış 3 çocuğu var şuan eşi oğlu pozitif hastenedeler ikiz kızları var onlara bulaşmamış allhtan heryönden dikkat etmek lazım aşırı arttı bu ara yine vakalar rabbim herkese şifa versin inşallah
Besteee BOLAHENK bebeğinizin ateşi düştü mü burun akıntısı bende de var kızımdada kızım 38.6ya kadar ateşlendi 2 gün sürdü ateşi düştü sonra bende hüç ateş vs yok soğuk algınlığındiyw düşünüyorum koronada burun akıntısı belirtisi yok diyorlardı korktum şuan
BOLAHENK Besteee Valla korkutmak istemem ama test yaptırmanız iyi olur, bende de sadece burun akıntısı vardı, sonra bebeğim 38.5 ateşlendi 2 gün, bende test yaptırmaya karar verdim, burun akıntısı oluyor belirtiler arasında herkeste farklı şekilde görülüyor
GoGirl BOLAHENK hayir normal yasantiniza devam edin dediler mutlaka dönüyordur negatife hicbir belirti kalmayinca
Kelebekxx BOLAHENK hayır yazdığınıza dilkat edin isterseniz muayeneden çıktıktan sonra hapşırıyordum yazmışsınız hastaneden sonra hastalığı kapsanız bile saniyesine belirti göstermesi saçma geldi
BOLAHENK Kelebekxx Evet eksik yazıldığı için yanlış anlamanız normal, öncesinde de dişçiye gittiğimi belirtmemişim
Deniziincani BOLAHENK Allah korusun çok geçmiş olsun dayım olmuştu eşi we cocklsrnda birsy ckmadi inşallah eşinize bulasmamstr 🙋
BOLAHENK Deniziincani Israrla eşime test yapmıyorlar, ama geçmemesi çok zor çünkü çok yakın temaslıyız, teşekkür ederim.
fistikcisahap BOLAHENK çok geçmiş olsun canım rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah daha iyi olacaksınız
BOLAHENK fistikcisahap Çok teşekkür ederim, ben daha iyiyim ama bebeğim çok iştahsız ve ishal ona üzülüyorum
Barbie06 BOLAHENK eşiniz boğazım yanıyor kemiklerim çok ağrıyor demesiyle yaparlar belirti yok denilirse yapmıyorlar