Covid testi yaptırdım ve sonuç pozitif, 1 hafta önce dişçiye gittim, muayenaneden çıktığım anda hapşırmaya başladım, ara ara hapşırıyordum ve burnum akıyordu, bir kaç gün sonra geçti ama bi anda koku ve tat alma duyumu tamamen kaybettim. Sonra 11 aylık bebeğim ateşlendi ve yutkunamıyordu boğazından ve burnu akıyordu , çocuk doktoruna götürdüm boğazı enfeksiyon kapmış dedi antibiyotik ateş düşürücü ve aferin verdi, bir kaç gün devamlı ateşlendi, ben bu sırada Lokman Hekim Hastanesine test verdim, bugün öğrendim ki sonuç pozitif di, çok üzgünüm gerçekten, eşime bulaşmışmıdır bilmiyorum az önce test yaptırmaya gitti, başına gelen varsa paylaşırsanız sevinirim, illa eşe de geçiyor mu, bide bebeklerde iyileşme süreci nasıl oluyor oğlumun bugün 3.günü sanki daha iyi ama korkuyorum bir anda fenalaşır diye 😔