BOLAHENK sakın korkma bende geçirdim ama eşime geçmedi virüs. Bebeğimde ateşli öksürüklü geçirdi. 3. Gün azaldı şikayetler. 5güne tamamen toparladık çok şükür. Ben normal grip olduğumu sanıyordum. Ama hastalığım azalınca öğrendim ki bayramda bu virüsü kapmışız. Annem babam nerdeyse tüm akraba. İlaç kullanmadık 20 günü geçti çok şükür iyiyim herşey normale döndü. Döneli uzun zaman oldu ama tedbir amaçlı 20gündür çıkmıyoruz evden eşim işe gitmiyor. Karantina süeecinde bol sarımsak soğan çiğ olarak yedik, sirke, çörekotu, saf zeytinyağ bol C vitamini yani limon. Ve içeriğine güvendiğimiz C vitamini olan meyve sularından içtik. Kemik, ilik suyu içtik. Bol bol güneş ışığı yani D vitamini. Ayakta atlattık çok şükür. Rabbim şifa versin.🌹