Canim korkulcak birşey yok tabi çocuktan çocuğa da değişebilir ben şahsen ilaç verme taraftarı değilim çünkü daha çok küçük ilaç içmek için tabi bu benim kararim . Ben çocuğuma 2 aşı yi tam 2 aylikken,verem aşısını 1 gün sonra vurdurdum istersen sende öyle yap daha kolay olur senin için 😊